Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sound Design for 360-Degree Videos
Pilát, Peter ; Oramus, Tomáš (oponent) ; Rund, František (vedoucí práce)
The main theme of this work is the creation of sound for 360 ° videos. The work discusses the area of spatial sound and focuses mainly on the whole process of creating from recording through mix, master to sharing. Furthermore, the scene is designed, a complete recording and processing is performed, a detailed procedure is described and sample tasks are created for further use.
Záznam a zpracování 3D zvuku pro zvukovou tvorbu
Šilar, Prokop ; Rund, František (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je rešerše dostupných nástrojů pro tvorbu zvuku pro 3D a 360° videa, zpracování teorie k ambisonii, výběr a popis DAW a plug-in modulů pro použití k výuce problematiky ambisonie na této škole. Jsou popsány tyto formáty pro práci s ambisonickým signálem: A-formát, B-formát (FuMa), B-formát (AmbiX), C-formát a D-formát. Dále jsou popsány reproduktorové pro přehrávání ambisonických nahrávek (konfigurace podle doporučení ITU-R BS 775-3 a konfigurace pro kvadrofonní formáty) a také tyto plug-in moduly: Sennheiser AMBEO Orbit, SoundField od firmy Rde, Soundfield SurroundZone2, Ambisonic Toolkit for Reaper a Facebook Audio 360 Spatial Workstation. Dále je popsána práce s ambisonií pro DAW Reaper, Cubase a Nuendo a jsou připraveny demonstrační projekty pro práci s ambisonií demonstrující základní operace se signálem i prostorové panoramování kontaktně snímaných zvuků v těchto DAW a plug-in modulech. Tyto plug-in moduly a jejich použití v zmíněných DAW jsou popsány za účelem vytvoření základu pro výuku ambisonie na této škole pomocí již dostupných nástrojů. I popsaná teorie může být použita jako základ pro výuku kompilující základy dané problematiky. Vytvořené demonstrační projekty mohou být použity přímo pro výuku v laboratorním cvičení.
Wavefield syntéza pro lineární pole reproduktorů
Panáček, Richard ; Balík, Miroslav (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením funkce ke zpracování zvukových signálů pro Wavefield syntézu lineárním polem reproduktorů. Text se věnuje obecné problematice Wavefield syntézy a praktickým návrhům pro tzv. 2,5D syntézu. Jsou zde představeny Huygensův princip a na něj navazující Rayleighův teorém společně Rayleighovými integrály. Následně jsou představeny skutečné návrhy realizaci vycházející z upravených teoretických postupů. Text uvádí výhody a nevýhody realizace Wavefield syntézy pomocí lineárního pole reproduktorů a také uvádí řešení některých problémů. Praktická část práce je věnována návrhu dvou funkcí Wavefield syntézy v programovém prostředí Matlab. První funkce slouží ke zpracování signálu zvukového záznamu, druhá ke zpracovávání signálů v reálném čase. Správné fungování postupů využitých v této práci je pak ověřena poslechových testem.
Wavefield syntéza pro lineární pole reproduktorů
Panáček, Richard ; Balík, Miroslav (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením funkce ke zpracování zvukových signálů pro Wavefield syntézu lineárním polem reproduktorů. Text se věnuje obecné problematice Wavefield syntézy a praktickým návrhům pro tzv. 2,5D syntézu. Jsou zde představeny Huygensův princip a na něj navazující Rayleighův teorém společně Rayleighovými integrály. Následně jsou představeny skutečné návrhy realizaci vycházející z upravených teoretických postupů. Text uvádí výhody a nevýhody realizace Wavefield syntézy pomocí lineárního pole reproduktorů a také uvádí řešení některých problémů. Praktická část práce je věnována návrhu dvou funkcí Wavefield syntézy v programovém prostředí Matlab. První funkce slouží ke zpracování signálu zvukového záznamu, druhá ke zpracovávání signálů v reálném čase. Správné fungování postupů využitých v této práci je pak ověřena poslechových testem.
Sound Design for 360-Degree Videos
Pilát, Peter ; Oramus, Tomáš (oponent) ; Rund, František (vedoucí práce)
The main theme of this work is the creation of sound for 360 ° videos. The work discusses the area of spatial sound and focuses mainly on the whole process of creating from recording through mix, master to sharing. Furthermore, the scene is designed, a complete recording and processing is performed, a detailed procedure is described and sample tasks are created for further use.
Záznam a zpracování 3D zvuku pro zvukovou tvorbu
Šilar, Prokop ; Rund, František (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je rešerše dostupných nástrojů pro tvorbu zvuku pro 3D a 360° videa, zpracování teorie k ambisonii, výběr a popis DAW a plug-in modulů pro použití k výuce problematiky ambisonie na této škole. Jsou popsány tyto formáty pro práci s ambisonickým signálem: A-formát, B-formát (FuMa), B-formát (AmbiX), C-formát a D-formát. Dále jsou popsány reproduktorové pro přehrávání ambisonických nahrávek (konfigurace podle doporučení ITU-R BS 775-3 a konfigurace pro kvadrofonní formáty) a také tyto plug-in moduly: Sennheiser AMBEO Orbit, SoundField od firmy Rde, Soundfield SurroundZone2, Ambisonic Toolkit for Reaper a Facebook Audio 360 Spatial Workstation. Dále je popsána práce s ambisonií pro DAW Reaper, Cubase a Nuendo a jsou připraveny demonstrační projekty pro práci s ambisonií demonstrující základní operace se signálem i prostorové panoramování kontaktně snímaných zvuků v těchto DAW a plug-in modulech. Tyto plug-in moduly a jejich použití v zmíněných DAW jsou popsány za účelem vytvoření základu pro výuku ambisonie na této škole pomocí již dostupných nástrojů. I popsaná teorie může být použita jako základ pro výuku kompilující základy dané problematiky. Vytvořené demonstrační projekty mohou být použity přímo pro výuku v laboratorním cvičení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.